دانلود eFootball PES 2020 – بازی فوتبال پی اس 2020 اندروید + دیتا

ازی eFootball PES 2020 را ما امروز در فارسروید به همراه دیتا برای دانلود قرار داده ایم که می توانید ان را به صورت رایگان دانلود کنید. طراحی فوق العاده بازیکن ها، ترکیب واقعی و به روز تیم ها، حضور ستاره های معروف، گرافیک خیره کننده، کنترلرهای لمسی عالی به همراه کنترل کلاسیک (دکمه ای) ، صداگذاری فوق العاده، طراحی بی نظیر و … همگی ویژگیهایی هستند که باعث میشوند شما نتوانید این بازی فوق العاده را پس بزنید! اگر دارای یک دستگاه اندرویدی هستید همین الان بی چون و چرا سراغ دانلود بازی پی اس 2020 بروید و بگویید ایا از دانلود خود راضی هستید یا خیر ؟! البته دوست داریم از عمکلرد هم در زمینه معرفی سریع بازیها جویا شویم و بدانیم تا چه حد از سایت راضی هستید.

همچنین بخوانید: پرظرفیت ترین ورزشگاه جهان

اطلاعات تکمیلی پست :

  • بازی آنلاین است و به اینترنت و فعال بودن فیلت-رشکن نیاز دارد .
  • گزارشگر از طریق تنظیمات فعال می شود .
  • حجم فایل گزارشگر چیزی حدود 350 مگابایت است.
  • در صورتی که در اجرای بازی، میپره بیرون  ؛شما تاریخ و زمان گوشی تون رو روی حالت خودکار قرار دهید و GPS را فعال کنید تا مشکل حل شود [[با اتصال وای فای وارد بازی شوید]
  • برای آپدیت بازی باید فایل نصبی و دیتای جدید دریافت شود و با دیتای نسخه قبل نمیشود نسخه جدید را بالا آورد!


■ شما می توانید در بازی PES 2020 در یک بازی آنلاین با دوستان خود رقابت کنید و به مصاف دیگر بازیکنان در سراسر جهان بروید.
با خاصیت “Local Match” – مسابقات محلی – می توانید به مصاف دوستان هم محلی خود بروید و یا با دوستان خود در حالت “Local Match” یک گروه را تشکیل دهید.
اگر مایل باشید و آمادگی کامل را پیدا کردید می توانید به قسمت “Online Match” بروید و در یک بازی آنلاین با دیگر بازیکنان در مسابقات جهانی شرکت کنید. تیم خود را برای مسابقات جهانی آماده کنید و با شرکت در مسابقات هفتگی خواهید توانست پاداش های مختلفی به دست آورید، به شما اجازه می دهیم تیم خود را آموزش دهید و برای پیروزی در سطح جهانی آماده شوید.
شما هم اکنون می توانید آخرین ورژن بازی فوتبال PES 2020 PRO EVOLUTION SOCCER را به صورت رایگان از پی سی افزار دانلود نمایید.

 

Majid Zanjiran ۰ لایک :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
جدیدترین برنامه ها و بازی های منتشر شده در بخش برنامه های اندروید دانلود بازی و نرم افزار اندروید.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان