دانلود eFootball PES 2020 – بازی فوتبال پی اس 2020 اندروید + دیتا

ازی eFootball PES 2020 را ما امروز در مستر اندروید به همراه دیتا برای دانلود قرار داده ایم که می توانید ان را به صورت رایگان دانلود کنید. طراحی فوق العاده بازیکن ها، ترکیب واقعی و به روز تیم ها، حضور ستاره های معروف، گرافیک خیره کننده، کنترلرهای لمسی عالی به همراه کنترل کلاسیک (دکمه ای) ، صداگذاری فوق العاده، طراحی بی نظیر و … همگی ویژگیهایی هستند که باعث میشوند شما نتوانید این بازی فوق العاده را پس بزنید! اگر دارای یک دستگاه اندرویدی هستید همین الان بی چون و چرا سراغ دانلود بازی پی اس 2020 بروید و بگویید ایا از دانلود خود راضی هستید یا خیر ؟! البته دوست داریم از عمکلرد هم در زمینه معرفی سریع بازیها جویا شویم و بدانیم تا چه حد از سایت راضی هستید.

همچنین بخوانید: پرظرفیت ترین ورزشگاه جهان

Majid Zanjiran ادامه مطلب ۰ نظر ۰ لایک :)

دانلود اپلیکیشن پاپیتا فارسی برای اندروید جدید

دانلود برنامه پاپیتا فارسی برای اندروید برنامه نام آشنا و خلاقانه ی آموزشی خدمت شما هستیم. آموزش به کودکان و ابتدایی ها از گذشته تا امروز از دغدغه های والدین و کادر آموزشی محسوب می شود. آموزش به کوذکان حساسیت های خاص خود را دارد که شما با دانلود برنامه papita farsi می توانید متوجه فضای کاری متفاوت و جذاب این برنامه شوید. بسیاری از والدین دوست دارند تا به فرزندان خود از سن قبل از مدرسه خواندن و نوشتن را آموزش دهند. برای این کار دیگر نیازی به صرف وقت زیادی نیست چرا که با دانلود پاپیتا فارسی کودکان شما هم می توانند بازی کنند و هم آموزش الفبا ببینند. با مستر اندروید همره باشید.

Majid Zanjiran ادامه مطلب ۰ نظر ۰ لایک :)

دانلود بازی اکشن کراش باندیکوت Crash Bandicoot Mobile برای اندروید + دیتا

دانلود بازی Crash Bandicoot Mobile 0.1.1279 - کراش باندیکوت موبایل برای اندروید + دیتا

Crash Bandicoot Mobile – کراش باندیکوت یک بازی زیبا و خاطره انگیز در سبک بازی اکشن می باشد و این بازی کراش پیاده در سال ۲۰۲۰ توسط استودیوی بازی سازی Stimo Games ساخته شده است. ما هم اکنون این بازی زیبا و عالی رو در دو نسخه بی نهایت و اصلی به همراه فایل دیتا برای نسخه اصلی و بدون دیتا برای نسخه مود شده ارائه داده ایم. 

Majid Zanjiran ادامه مطلب ۲ نظر ۰ لایک :)

خرید لپ تاپ استوک با صرفه و اقتصادی با گارانتی یک ساله

لپ تاپ های استوک برای اولین بار در ایران با گارانتی یک ساله عرضه شد.
در سال های اخیر با توجه به مشکلات اقتصادی و هزینه بسیار بالای خرید لپ تاپ ، لپ تاپ استوک جایگاه بسیار خوبی در سبد خانواده ها پیدا کرده است، تا این حد که اکثر خریداران لپ تاپ در فروشگاه های مختلف به این سمت سوق پیدا کرده اند.

Majid Zanjiran ادامه مطلب ۰ نظر ۰ لایک :)
جدیدترین برنامه ها و بازی های منتشر شده در بخش برنامه های اندروید دانلود بازی و نرم افزار اندروید.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان