چگونه می توان تلویزیون و اجتماعی را برای موفقیت در تبلیغات پرفروش فیوز کرد

چالش ادغام این سیستم عامل ها برای ایجاد کمپین های تبلیغاتی است که در کنار یکدیگر موثرتر هستند. این مستلزم درک چگونگی همپوشانی شبکه های اجتماعی و تلویزیون است.

 

به گفته بافر ، مارک ها در درجه اول از رسانه های اجتماعی برای آگاهی از برند استفاده می کنند. مردم به مارک هایی که در شبکه های اجتماعی با آنها ارتباط برقرار می کنند اعتماد دارند ، اما به تبلیغاتی که در شبکه های اجتماعی ارائه می شود اعتماد ندارند.

 

شما می توانید با کاربران در رسانه های اجتماعی رابطه اصیل برقرار کرده و به بهبود ارزیابی ، معرفی و وفاداری به برند کمک کنید. اما با دسترسی کم و قابلیت اطمینان تبلیغ کم ، تأثیر فوری رسانه های اجتماعی در خرید بسیار کم است. آفتاب آنلاین

 

برای مقایسه ، تلویزیون مستقیماً تأثیرات زیادی بر خرید و خرید دارد. یک نظرسنجی اخیر از مصرف کنندگان نشان داده است که تلویزیون 18٪ بیشتر از تصمیمات اجتماعی در تصمیم گیری خرید تأثیر می گذارد و آن را به تأثیرگذارترین رسانه تبلیغاتی تبدیل می کند.

تلویزیون از مشروعیت ساطع می شود و شبکه های اجتماعی باعث افزایش مشارکت می شوند. راه پیش رو استفاده از شبکه اجتماعی برای افزایش میزان بازگشت سرمایه تلویزیون در حالی است که به طور همزمان فالوورهای رسانه های اجتماعی را از طریق پخش اضافه می کنید.

 

پنج استراتژی اصلی روی میز است:

 

روی خلاقیت های ویروسی سرمایه گذاری کنید

از هشتگ های مارک دار استفاده کنید

حضور اجتماعی خود را پخش کنید

به زمان تلویزیون بپیوندید

استفاده از بازاریابی در زمان واقعی

بیایید به پنج نمونه از مارک های تجاری نگاه کنیم که با موفقیت تلویزیون و رسانه های اجتماعی را برای موفقیت در زمینه موفقیت آمیخته اند.

 

1. در تبلیغات تلویزیونی ویروسی و خلاق سرمایه گذاری کنید

برنامه های تلویزیونی پر سر و صدا به شما امکان می دهند هم از مخاطبان آنلاین و هم از طریق اینترنت لذت ببرید ، با دنبال کردن های جذاب و پیش بینی درآمد آینده.

 

سرمایه گذاری در یک برنامه تلویزیونی ویروسی با جذابیت کراس اوور باعث افزایش ROI در تبلیغات شما می شود و باعث ایجاد یک مکالمه ارگانیک در مورد نام تجاری شما می شود.

 

یک مثال تبلیغات بی احترامی Burger King است که در مورد فعال کردن دستگاه های داخلی Google با عبارت اصلی "OK Google، what is a Whopper" شوخی می کند.

 

تبلیغات صفحه اصلی Google Burger King

تبلیغات را تماشا کنید

رسانه های اجتماعی با به اشتراک گذاشتن فیلم هایی که باعث می شود صفحه ویکی پدیای نام تجاری به سخنان خنده آور بیان کند ، پاسخ دادند. گوگل با محکومیت رسمی ، بحث و جدل را بیشتر برانگیخت.

 

در همین حال ، این آگهی بیش از 5،000،000 سهم کسب کرد.

 

این hubbub به Burger King اجازه داد شخصیت پرتحرک خود را برای مخاطبان گسترده اجتماعی به نمایش بگذارد.

 

طبق گزارش Sprout Social ، 41٪ از پیروان به دلیل کمبود اطلاعات مربوطه ، عضویت در مارک ها را لغو می کنند.

 

آگهی Burger King شامل یک موضوع مرتبط بود که آنها را از رقبا متمایز می کرد ، به جذب پیروان کمک می کرد و همبرگرهای کباب شده با شعله را در ذهن خود نگه می داشت.

 

2. از هشتگ های مارک دار استفاده کنید

کمپین های تبلیغاتی تلویزیونی که شامل هشتگ مارک دار هستند به یکسان سازی هویت بین کانال شما و ارتقا revenue درآمد کمک می کنند.

 

تقریباً 60٪ از مصرف کنندگان به احتمال زیاد از مارکی که دنبال می کنند خرید می کنند و قبل از خرید بصورت آنلاین باید 2-4 بار یک محصول را مشاهده کنند.

 

یک کمپین تبلیغاتی یکپارچه باعث افزایش دید اجتماعی شما با مخاطبان آفلاین می شود و در عین حال مشارکت لازم برای افزایش فروش را تشویق می کند.

 

هشتگ ها همچنین حضور آنلاین شما را قابل جستجو می کنند و در عین حال راهنمایی برای طرفداران و افراد تأثیرگذار به دنبال کنندگان هدایت می کنند.

 

بهترین هشتگ ها آهنرباهای همیشه سبز برای نامزدی هستند. به عنوان مثال ، هشتگ #MyCalvins از زمان تأسیس در سال 2014 تاکنون بیش از 180،000 عکس کاربر اینستاگرام را به دست آورده است.

 

تبلیغات کالوین کلاین

تبلیغات را تماشا کنید

کالوین کلاین با تأثیرگذارانی مانند جاستین بیبر همکاری کرد تا نتایج را در طول Super Bowl XLVII در هر دو رسانه به دست آورد.

 

با تکرار هشتگ در سراسر تلویزیون ، کمپین تبلیغاتی بیش از 30،000 توییت و تقریبا 1 میلیون پسندیدن در اینستاگرام به دست آورد.

 

در حالی که رسانه های پولی به جذب درآمد جدید کمک می کنند ، اما افزایش انتشار رسانه های ارگانیک برای تأمین درآمد وفادار ، و تکرار از مشتریان فعلی ، کمک می کند.

 

3. حضور اجتماعی خود را در تلویزیون پخش کنید

برای ایجاد احساس صمیمیت جامعه در مقیاس ، محتوای تولید شده توسط کاربر (UGC) را از رسانه های اجتماعی در تلویزیون نشان دهید.

 

چنین نمایش واقعی تجربه تجاری برندهای اجتماعی شما را برجسته می کند ، کاربران را به شرکت طلوع فیلم دعوت می کند و وفاداری خود را دوباره تأیید می کند.

 

اثبات اجتماعی مشتریان واقعی نیز اعتماد شما را به برند شما جلب می کند.

 

این نقطه از Coca-Cola 100٪ UGC است ، و با استفاده از صدای مشتری برای نشان دادن ارزش دوستی در پشت کمپین #ShareaCoke.

 

کمپین Coca-Cola #ShareaCoke

تبلیغات را تماشا کنید

تبلیغاتی از این دست در افتراق نام تجاری از رقبای نوشابه که کمتر دوست داشته می شوند ، مثر است.

 

4- به TV Time بپیوندید

برای افزایش تأثیر تبلیغات تلویزیونی ، پیروان خود را در حول نمایش هایی که پیرامون خرید آگهی شماست ، جذب کنید.

 

گزارشی که اخیراً از گوگل منتشر شده نشان می دهد که 55٪ از زمان تبلیغات تلویزیونی به دلیل تغییر کانال ، تغییر کار و انتقال سریع ، هیچ توجهی ندارند.

 

به طور مشخص، تبلیغات تلویزیونی فقط زمانی کار می کنند که بینندگان در حال تماشای آن باشند. اگر می دانید کاربران کجا و چه زمانی صحبت می کنند ، می توانید برای پخش پیام خود به مخاطبان خود دسترسی پیدا کنید.

 

طبق توئیتر ، 60٪ از تماشاگران مشتاق تلویزیون از این پلتفرم برای تماشای کلیپ های ویدیویی و 57٪ از صحبت های مردم با هشتگ پیروی می کنند.

 

با پیوستن به بحث های آنها در توییتر و به اشتراک گذاشتن کلیپ هایی از تبلیغات تلویزیونی ، این مخاطبان را درگیر خود کنید تا آنها را به سمت برند خود هدایت کند.

 

حضور رسانه های اجتماعی که از نقاط تلویزیونی پشتیبانی می کند به این موارد نشان داده شده است:

 

هنگام پخش تبلیغات توجهات را متمرکز کنید

شکاف های قرار گرفتن در معرض را وصل کنید

بهبود یادآوری تبلیغات تا 9٪

به عنوان مثال ، برای مقابله با حواس پرتی و جلب توجه ، Domino’s از توییتی استفاده می کند که به نقطه تلویزیونی طنزآمیز آنها پس از Game of Thrones اشاره دارد.

 

تبلیغات Dominos Game of Thrones

تبلیغات را تماشا کنید

این توییت همزمان بیش از 1000 بازتوییت و تقریباً 2000 لایک به دست آورد. پیش نمایش آگهی در شبکه های اجتماعی ، بینندگان را برای قرار گرفتن در معرض دو برابر ارزشمند اولویت می دهد و بینندگان فقط اجتماعی را نیز فعال می کند.

 

5. استفاده از بازاریابی در زمان واقعی

بازاریابی در زمان واقعی به مارک های باهوش اجازه می دهد تا موفقیت ویروسی را در شبکه های اجتماعی به سادگی و تنها با اظهار نظر در حاشیه کسب کنند.

 

به عنوان مثال ، Oreo's "You can dunk in the dark" Tweet از Super Bowl XLVII یک موفقیت چشمگیر بود.

 

تفسیر کاملاً به موقع ، با دریافت 15000 بازتوییت و 20،000 پسندیدن در فیس بوک ، نمایش را به سرقت برد.

 

این تصادفی نبود Oreo می دانست تماشاگران تلفن هایشان دستی خواهند بود. برای استفاده از چنین شرایطی ، مارک تیمی از نویسندگان و استراتژیست های شبکه های اجتماعی را جمع کرد.

 

در نهایت ، توییت صفحه Twitter و Instagram این مارک را از 2000 به 8000 بالون کرد.

 

طبق گفته جونا برگر ، استاد دانشکده وارتون و نویسنده کتاب ، مسری: چرا همه چیز شروع می شود ، روش بازاریابی چابک و در زمان واقعی "به آن اندازه که باید محبوب نیست".

 

موارد قابل توجه به عنوان ارز اجتماعی مورد استفاده قرار می گیرند و همیشه به تعامل ما دامن می زنند.

Majid Zanjiran ۰ لایک :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
جدیدترین برنامه ها و بازی های منتشر شده در بخش برنامه های اندروید دانلود بازی و نرم افزار اندروید.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان