دانلود بازی House Designer : Fix & Flip شبیه سازی خانه برای اندروید + مود

House Designer : Fix & Flip - شرکت Karate Goose Studio نسخه جدید بازی اندروید فوق العاده پر طرفدار و محبوب طراح خانه اصلاح گر را برای دستگاه های اندرویدی ارائه کرد. سبک این بازی شبیه سازی است. اپی فا جدیدترین نسخه این بازی را برای شما تهیه کرده است. در بازی اندروید House Designer : Fix & Flip شما در اول بازی یک خانه بهم ریخته را در رو به رو خود می بینید که خانه شما می باشد و باید داخل آن شده و به نظافت آن مشغول شوید و تمام قسمت های مختلف خانه را پاکسازی کنید.

بعد از انجام این کار شما رفته رفته متوجه خواهید شد استعداد در در طراحی خانه و دکوراسیون داخلی دارید پس تصمیم می گیرید به خانه های قدیمی رفته و تغییرات بزرگی در بخش های مختلف خانه ها ایجاد کنید و از این راه درآمد بدست بیاورید. یه مرور با درآمدی که بدست می آورید می توانید آیتم ها و تجهیزاتی بیشتری را خریداری کنید و حتی قادر خواهید بود خانه های مختلفی در شهر را بخرید و آنجا را به سلیقه خود شخصی سازی کنید و بعد به روز رسانی خانه های قدیمی خریداری شده آنها را با قیمت بالاتری بفروشید و در آمدر خود را رفته رفته بالا ببرید.

 

ویژگی های بازی : House Designer : Fix & Flip

  • قابلیت خرید خانه های قدیمی و بازسازی آنها
  • فروش خانه قدیمی با قیمت بالاتر بعد از باسازی
  • وجود ابزار های مختلف در بازی
  • وجود آیتم های و تجهیزاتی که هر کدام قابلیت جدایی دارند
  • دارای طراحی و گرافیک بسیار فوق العاده
  • دارای گیم پلی جذاب و سرگرم کننده

 

باکس دانلود

 

Majid Zanjiran ۰ لایک :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
جدیدترین برنامه ها و بازی های منتشر شده در بخش برنامه های اندروید دانلود بازی و نرم افزار اندروید.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان