برنامه ضبط صدا اندروید

برنامه Dolby On

بهترین نرم افزار ضبط صدا
یکی از ویژگی هایی که نرم افزار ضبط صدا را به یکی از بهترین ها تبدیل می کند، وجود تقویت کننده ها و عوامل مختلف برای بهبود کیفیت صدای ضبط شده است. ویژگی اصلی که Dolby On را از برنامه های مشابه متمایز می کند، پشتیبانی از فناوری صدای Dolby است. این نرم افزار با مجموعه ای از افکت های استودیویی مانند کاهش نویز استفاده شده در آن، به بهترین نرم افزار ضبط صدا اندروید از نظر استودیویی تبدیل شده است و امکان به اشتراک گذاری صداها را با کیفیت بسیار بالا و مستقیم در شبکه های اجتماعی مختلف فراهم می کند. ابر صدا. نرم افزار Dolby On یکی از نرم افزارهای رایگان در این صنعت است و برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS در دسترس است.

برنامه Otter

بهترین اپلیکیشن های ضبط صدا

فرض کنید در یک دوره آموزشی شرکت می‌کنید یا به یک سخنرانی مهم گوش می‌دهید، زمان کافی برای نوشتن و ضبط موارد مهم با استفاده از برنامه کدنویسی که دارید ندارید. اما این کافی نیست، در مرحله بعد باید فایل صوتی را به متن تبدیل کنید تا بیشتر از آن بهره ببرید. توصیه ما برنامه Otter است که صدای زیر را رونویسی کرده و به صورت فایل TXT خروجی می گیرد. برای استفاده از تمامی امکانات این برنامه نیاز به ثبت نام دارید اما دانلود رایگان است و همچنین امکان تبدیل 10 ساعت فایل صوتی به فایل متنی را در اختیار شما قرار می دهد که زمان کمی نیست. برای دانلود اپلیکیشن Otter برای دستگاه های اندروید و iOS از لینک های زیر استفاده کنید.

Easy Voice Recorder Pro

Easy Voice Recorder Pro یک نرم افزار بسیار زیبا و کاربردی است که استفاده از آن بسیار آسان است. فقط از ویجت کوچکی که پس از نصب بر روی صفحه نمایش گوشی شما ظاهر می شود استفاده کنید. ممکن است تعجب کنید که چقدر آسان است این عمل را با یک ویجت کوچک تکرار کنید که مانند یک دکمه ضبط با یک ضربه روی دسکتاپ شما کار می کند. رکوردها را می توان در فرمت MP3 یا AAC تنظیم کرد و به طور خودکار در Google Drive یا Dropbox آپلود کرد.

برای دریافت و دنلود لیست کامل به مطلب بهترین برنامه ضبط صدا اندروید مراجعه کنید.

 

Majid Zanjiran ۰ لایک :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
جدیدترین برنامه ها و بازی های منتشر شده در بخش برنامه های اندروید دانلود بازی و نرم افزار اندروید.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان