دانلود برنامه FilterBox – Pro Notification Manager - اپلیکیشن نگهداری و فیلتر کردن نوتیفیکیشن ها اندروید

FilterBox – Pro Notification Manager عنوان یک اپلیکیشن بسیار مفید برای مدیریت نوتفیکیشن ها و فیلتر کردن آن ها در اندروید است. نوتیفیکیشن ها بخش جدایی ناپذیر تجربه کاربری گوشی های اندرویدی هستند. ما توسط نوتیفیکیشن ها از تمامی اتفاقات رخ داده مثل تماس از دست رفته، پیام دریافت شده، رسیدن زمان جلسه و …. آگاه می شویم. بنابراین وابستگی زیادی به نوتیفیکیشن ها داریم.

Majid Zanjiran ادامه مطلب ۰ نظر ۰ لایک :)

دانلود بازی House Designer : Fix & Flip شبیه سازی خانه برای اندروید + مود

House Designer : Fix & Flip - شرکت Karate Goose Studio نسخه جدید بازی اندروید فوق العاده پر طرفدار و محبوب طراح خانه اصلاح گر را برای دستگاه های اندرویدی ارائه کرد. سبک این بازی شبیه سازی است. اپی فا جدیدترین نسخه این بازی را برای شما تهیه کرده است. در بازی اندروید House Designer : Fix & Flip شما در اول بازی یک خانه بهم ریخته را در رو به رو خود می بینید که خانه شما می باشد و باید داخل آن شده و به نظافت آن مشغول شوید و تمام قسمت های مختلف خانه را پاکسازی کنید.

Majid Zanjiran ادامه مطلب ۰ نظر ۰ لایک :)

دانلود بازی Bus Simulator : Ultimate برای اندروید به همراه نسخه مود شده + دیتا

 

دانلود Bus Simulator : Ultimate بازی شبیه ساز رانندگی با اتوبوس اندروید

Bus Simulator: Ultimate 1.4.3 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک شبیه‌سازی از استودیوی بازی سازی Zuuks Games است. یک عنوان کاملا جدید و جذاب برای علاقه‌مندان به رانندگی در سطح بزرگراه و شهر؛ این بار شما وظیفه یافته‌اید که در نقش یک راننده اتوبوس شهری، مسافرین را سوار کرده و آن‌ها را به مقاصد مورد نظرشان برسانید.

Majid Zanjiran ادامه مطلب ۰ نظر ۰ لایک :)
جدیدترین برنامه ها و بازی های منتشر شده در بخش برنامه های اندروید دانلود بازی و نرم افزار اندروید.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان