Beauty Camera Premium – Selfie 2.102.52 دانلود برنامه عکاسی سلفی در اندروید

برنامه عکاسی Beauty Camera اندروید


بیش از 50 میلیون بار دانلود از پلی استور


این روزها عکس گرفتن و قرار دادن آن برای تصاویر پروفایل برنامه های مختلف مانند تلگرام، فیس بوک، واتس اپ، وایبر و … بسیار رایج است. معمولا بسیار مشاهده می کنیم که افراد در حال گرفتن عکس های سلفی هستند. همانطور که گفتیم معمولا این عکس های سلفی بیشتر به عنوان تصاویر پروفایل برنامه های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. بدون شک کاربران می خواهند عکس هایی بگیرند که هیچ مشکل ظاهری نداشته باشد. اما همیشه مواردی مانند لکه های صورت، عدم تنظیم رنگبندی تصاویر و … می تواند باعث شود تا جلوه های منفی در تصاویر شما ایجاد شوند. اما برای این مشکلات نیز راه حل هایی وجود دارد. یکی از بهترین راهکارها برای این کار استفاده از اپلیکیشن هایی است که برای سیستم عامل اندروید عرضه شده اند.




ویژگی ها:


گرفتن عکس جدید یا انتخاب عکس از تلفن

مقایسه کردن افکت ها با تصاویر قدیم

یتنظیم کردن نوردهی تصاویر و جزئیات آنها

ذخیره کردن عکس های جدید

به اشتراک گذری تصاویر در فیس بوک و …


 


Beauty Camera Premium – Selfie یکی از برنامه های عرضه شده برای سیستم عامل اندروید می باشد که با استفاده از آن امکان ویرایش و زیباسازی تصاویر را دارید. این نرم افزار می تواند عکس هایی که جلوه های منفی در آنها وجود دارد را ویرایش کرده و تصاویری بسیار جذاب برایتان ایجاد کند. در مرحله اول می توانید لکه های صورت را با استفاده از این اپلیکیشن پاکسازی کنید تا در عکس گرفته شده لکه های صورتتان مشخص نباشد. امکان تنظیم نوردهی و تنظیم کردن میزان آن نیز در تصاویر نیز در مرحله دوم برای کاربران گنجانده شده ست که تنظیم کردن نور تصاویر می تواند بر روی زیبایی تصاویر بسیار برای تصاویر شما تاثیرگذار باشد. افکت های پیش فرض بسیار زیادی نیز در این اپلیکیشن گنجانده شده است که می توانید آنها را بر روی تصاویر خود قرار دهید. این افکت ها می توانند تصاویر شما را بسیار جذاب و شگفت انگیزتر کنند. در آخر می توانید تصاویر را به صورت مستقیم در شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک، توییتر و یا در مسنجرهای خود، با دوستانتان به اشتراک بگذارید. اگر به دنبال نرم افزاری برای زیباسازی و زیباتر کردن عکس های خود هستید توصیه می کنیم به هیچ وجه برنامه Beauty Camera Premium – Selfie را از دست ندهید.


حجم 5.3 مگابایت


لینک دانلود از آپلود بوی

Majid Zanjiran ۰ لایک :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
جدیدترین برنامه ها و بازی های منتشر شده در بخش برنامه های اندروید دانلود بازی و نرم افزار اندروید.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان